سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حضور استاندار خوزستان در سازمان تبلیغات خوزستان

حوزه/ غلامرضا شریعتی، به دعوت مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، از این اداره کل بازدید و در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان از اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بازدید کرد.

وی در پاسخ به دعوت حجت‌الاسلام نبی زاده، از اداره کل تبلیغات خوزستان بازدید و در جریان کلیه فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغی این سازمان قرار گرفت.

استاندار خوزستان در جمع مسئولان این اداره کل، اظهار داشت: بحمدالله اقدامات خوب و مؤثری در مدت ریاست آقای نبی‌زاده در مجموعه تبلیغات اسلامی خوزستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات مؤثری در زمینه فعالیت‌های بنیادین و زیرساختی برای توسعه فرهنگ ائمه اطهار(ع)، توسعه انسانی و انس با قرآن و سیره ائمه هدی(ع) در مناطق حاشیه‌ای صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین حجت‌الاسلام نبی زاده، در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این سازمان، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ۳۱ نقطه استان دفتر و نمایندگی داشته و إن‌شاءالله در ۶ شهر دیگر هم نمایندگی راه‌اندازی می‌شود که در سال ۹۹ شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هدف ما از توسعه زیرساخت‌ها این است که بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی را گسترش دهیم و إن‌شاءالله با کمک شما، بیش‌ازپیش، این مهم را فراهم کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha